((((توماس))))((((عافية))))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

((((توماس))))((((عافية))))

نوبى اصيل

البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  أحدث الصورأحدث الصور  دخول  الرئيسيةالرئيسية  </a><hr></a><hr>  
المواضيع الأخيرة
» الامبراطور ..........لعبه جديده
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 1:40 pm من طرف احمد التوماسكى

» مكتبه الفنان :: اسامه الروس ::
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالسبت مارس 03, 2012 3:07 pm من طرف مصطفي توماسوعافية

» الـبـيـسمـبـيـس
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالخميس أغسطس 11, 2011 1:37 pm من طرف جنة ابوسمبل

» بيسمبيس
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالخميس أغسطس 11, 2011 1:04 am من طرف جنة ابوسمبل

» أم الدرداء تطلب زوجا فى الدنيا .. زوجا فى الجنة .
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالخميس أبريل 28, 2011 10:48 pm من طرف صلاح ادريس

» تهنئة بسلامة الخروج الي حضن الاهل والاسرة
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأربعاء أبريل 27, 2011 10:48 am من طرف أبو يحي

» الي روح بو عزيزي
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالجمعة مارس 18, 2011 11:26 am من طرف احمد التوماسكى

» موضوع هام جدا للمناقشة
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأربعاء مارس 16, 2011 7:27 pm من طرف صلاح ادريس

» دعوة لثورة أكبر
ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالإثنين فبراير 21, 2011 11:51 pm من طرف صلاح ادريس

ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المستشار
عضو جـــد يـــد
عضو جـــد يـــد

ذكر
مزاج : ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Qatary33

ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Empty
مُساهمةموضوع: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأربعاء أبريل 16, 2008 6:50 pm

بـــــــــــــــــــــــسم الله الرحمن الرحيم

الســـــــــــــــــــــــــــلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

وصباح ومساء العسل عليكم يا شباب

عندى استفسار يا شباااب هو ليه المنتدى ناايم شويتين ... ما ينفعش كده فيه كذا لبلد عملو منتديااات وشغالين ناااار .. مشاء الله عليهم
ليه كنا واخدين الحكايه ناااار ف البدااايه ودلوقتى ولا اى كلام ..ياترى الناس ليه مهمله شويه ف منتديا بلدنا اللى بيحمل اسمها
عاوزين شوية شغل وشويه دعايه وربنا يوفقك ان شاء الله
محمد توماس
مشرف منتدى°¨¨™¤¦ تومـ(( رياضة عامة ))ــاس¦¤™¨
مشرف منتدى°¨¨™¤¦ تومـ(( رياضة عامة ))ــاس¦¤™¨
محمد توماس

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأربعاء أبريل 16, 2008 7:20 pm

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هلا بك معنا اخي المستشار في منتدانا
مع حق اخي على ملحظتك بالنسبة للاقبال الضعيف للمنتدى
لكن لة ان تعرف ان حوالي 50%من المشتركين طلبة ولهم العذر خاصة مع قرب الامتحانات
اما عن الباقين فمنهم وان كان معظمهم مشغولين الا اني الومهم عن الاقبال الضعيف للمنتتدى
والاقبال هنا ليس العدد بل المشاركة

وانا عندي راي اخي وهو ان تضع اوعلى الاقل تساعد على ايجاد حل لهذه المشكلة وكيفية التغلب عليها
المستشار
عضو جـــد يـــد
عضو جـــد يـــد

ذكر
مزاج : ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Qatary33

مُساهمةموضوع: رد: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالخميس أبريل 17, 2008 9:06 am

محمد توماس كتب:
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
هلا بك معنا اخي المستشار في منتدانا
مع حق اخي على ملحظتك بالنسبة للاقبال الضعيف للمنتدى
لكن لة ان تعرف ان حوالي 50%من المشتركين طلبة ولهم العذر خاصة مع قرب الامتحانات
اما عن الباقين فمنهم وان كان معظمهم مشغولين الا اني الومهم عن الاقبال الضعيف للمنتتدى
والاقبال هنا ليس العدد بل المشاركة

وانا عندي راي اخي وهو ان تضع اوعلى الاقل تساعد على ايجاد حل لهذه المشكلة وكيفية التغلب عليها

مشكور يا محمد يعنى نقدر نقول الحجه بتعتنا دلوقتى الامتحانات .. وانا معاك ف كده .. يا رب يمسهل تخلص ونرجع نتجمع تانى ف جمعيتنا الجميله وسعتها هنتكلم ف المنتدى وظروفه
mido_noby
عضو جـــد يـــد
عضو جـــد يـــد
mido_noby

ذكر
مزاج : ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Qatary34

مُساهمةموضوع: رد: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأحد مايو 04, 2008 12:07 am

والله انا شايف اننا لازم ندور على موضيع نطرحها تجذب زوار ومنها نشجع الاعضاء على المشاركة
تبدين تو
عضو جـــد يـــد
عضو جـــد يـــد
تبدين تو

ذكر
مزاج : ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Qatary18

مُساهمةموضوع: رد: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالخميس مايو 29, 2008 2:35 pm

عندك حق . و أنا شخصياً باحاول أعرف السبب ( رغم إنى عضو جديد ) إلا إنى عنصـرى جـداً جداً إلى كل ما هـو توماسى
توب توماس
عضو جـــد يـــد
عضو جـــد يـــد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!   ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!! Emptyالأحد يونيو 01, 2008 1:22 pm

فعلا اانا شايفه ان فى منتديات كتيره شغاله بس انا من الناس دخلت و حصلى ظروف و مكنتش بدخل فتره طويله ان شاء الله الامتحانات تخلص و المنتدى اكيد هيشتغل بازن الله

ليه كدااا ..؟؟؟ وادخل وجاوب ....!!!
صفحة 1 من اصل 1