((((توماس))))((((عافية))))
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

((((توماس))))((((عافية))))

نوبى اصيل

البوابةالبوابة  التسجيلالتسجيل  أحدث الصورأحدث الصور  دخول  الرئيسيةالرئيسية  </a><hr></a><hr>  
المواضيع الأخيرة
» الامبراطور ..........لعبه جديده
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالجمعة أبريل 26, 2013 1:40 pm من طرف احمد التوماسكى

» مكتبه الفنان :: اسامه الروس ::
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالسبت مارس 03, 2012 3:07 pm من طرف مصطفي توماسوعافية

» الـبـيـسمـبـيـس
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالخميس أغسطس 11, 2011 1:37 pm من طرف جنة ابوسمبل

» بيسمبيس
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالخميس أغسطس 11, 2011 1:04 am من طرف جنة ابوسمبل

» أم الدرداء تطلب زوجا فى الدنيا .. زوجا فى الجنة .
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالخميس أبريل 28, 2011 10:48 pm من طرف صلاح ادريس

» تهنئة بسلامة الخروج الي حضن الاهل والاسرة
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالأربعاء أبريل 27, 2011 10:48 am من طرف أبو يحي

» الي روح بو عزيزي
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالجمعة مارس 18, 2011 11:26 am من طرف احمد التوماسكى

» موضوع هام جدا للمناقشة
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالأربعاء مارس 16, 2011 7:27 pm من طرف صلاح ادريس

» دعوة لثورة أكبر
رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالإثنين فبراير 21, 2011 11:51 pm من طرف صلاح ادريس

رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط)

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حدوته توماسكيه
عضو شـــادد حـــيـــلـة
عضو شـــادد حـــيـــلـة
حدوته توماسكيه

انثى
مزاج : رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) 51010
الدولة : رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Female25

رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Empty
مُساهمةموضوع: رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط)   رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالأربعاء أكتوبر 31, 2007 11:17 pm

مش أنا الصفحه اللى تطويها وتبدأفى صفحه غيرها
مش أنا اللعبه اللى تسيبها لما تزهق منها
مش أنا الدمعه اللى بتيكيها ومن على خدك تمسحها
أنا حاجه بتقابلها فى حياتك بس مره اما تكسبها أو للأبد

--------------------------------------------------------------------------------

قلبى بيقولك ارجعلى وانت برده بتكابر
مع انك عارف انك على بعدى مش قادر
طيب بدام وخدها تحدى يبقى بقى جرب عندى
انا هفضل واقف لحد مكانى لغايه لما تيجى لحد عندى

--------------------------------------------------------------------------------

كنت فاكر لما أقولك نبعد هتقولى لا وتبكى عينيك
لاقيتك بتقولى حاضر اللى يرضيك
ياسلام على الحب والغرام أهو أنا متأكد دلوقتى قد ايه أنا غالى عليك

اه يا كداب وتقول مبتحبنيش
ده النجوم فتنت عليك قاليتلى ده سهران معايا طول الليل واقوله يابنى ادخل نام يقولى حاولت بس قلبى مرديش

انا بفكر فيك وانت بتفكر فى مين؟أنا قلبى معاك وانت قلبك فين ؟أنا هستناك بدل اليوم سنين بس أعرف حاجه واحده بس انت بتحبنى ولا بتحب ناس تانيين

لو حسيت ان الدنيا أبوابها اتقفلت فى وشك وان مفيش حد جانبك افتكر ان فيه انسان شايل همك بيموت لو نزلت دمعه واحده منك ومن غير ماتتكلم حاسس بحزنك وهوا الوحيد اللى يهمه نجاحك وفرحك
لسه برده حاسس انك لوحدك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

gimy tomas
عضو مـــجـــتـــهـــد
عضو مـــجـــتـــهـــد
gimy tomas

ذكر
مزاج : رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) 860c5a11

مُساهمةموضوع: رد: رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط)   رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالثلاثاء مارس 04, 2008 8:31 pm

شكرا حدوته على الرسائل الحلوه دى
حدوته توماسكيه
عضو شـــادد حـــيـــلـة
عضو شـــادد حـــيـــلـة
حدوته توماسكيه

انثى
مزاج : رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) 51010
الدولة : رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Female25

مُساهمةموضوع: رد: رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط)   رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط) Emptyالجمعة مارس 07, 2008 12:13 am

مشكور gimy

علي المرور

رسايل لأول مره هتشوفها (للرومانسين والمشاكسين فقط)
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» برج بيزا المائل يتوقف عن الميل لأول مرة منذ بنائه قبل ثمانية
» ~*¤ô§ô¤*~ رسايل المحمول ~*¤ô§ô¤*~